Skocz do zawartości

krolowajulia

Gracz
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

22 Świeżak

6 obserwujących

O krolowajulia

  • Urodziny 1996.08.05

Social Media

Ostatnie wizyty

1 087 wyświetleń profilu
  1. jodnawbihhbiudabhwubhiadbwhiandnjwkanjdwa

     

  2. witam nadaje obserwacje pozdrawiam 

  3. siema jestes hipokryta

    1. macieeek.bot

      macieeek.bot

      ale jestes ultra hipokryta serio mowisz zebym do ciebie na ty nie pisal a sam do mnie tak nawijasz naa ty XDDDDDDDDD

    2. Szablowski.

      Szablowski.

      Nie zaśmiecajcie mi profilu.

  4. siema mordo co na grzale

    1. princuwa

      princuwa

      Jaka paruwa wariacie 

  5. vavzu suaba sprawa nie dostalem sie na policjanta trzeba chyba zaczac znow odwalac xD

    1. krolowajulia

      krolowajulia

      siema ale ja nie odwalam bo jestem dobrym czlowiekime

    2. Dekoder

      Dekoder

      vavzu dobry chlopak uczy sie a nie to co ty 

  6. siema nestixx jak tam zycie mija 

    1. macieeek.bot

      macieeek.bot

      kiedy powrut na cztery zycie? =DD

    2. ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)/¯

      ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)/¯

      super jest vavzu ogolnie :DDDD ager hyba nigdy 😄

    3. krolowajulia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...